profimedia-1048537223 Svet24.si

Združeni narodi: Rusija v Ukrajini izvaja zločin...

Magnezij Svet24.si

Ste pogosto utrujeni, razdraženi ali vas mučijo ...

blejski vintgar karte rampa bobo Necenzurirano

Objavljamo odločbe: v Vintgarju nezakonito ...

mesec pusca2 Reporter.si

Blamaža za odstop: bi Luka Mesec Romom še delil ...

olimpija Ekipa

Strahopetna poteza Olimpije: Ljubljančani so se ...

profimedia-0984936043 Svet24.si

Iščete darilo za starše, ki imajo vse? Tu je 5 ...

SAVA Svet24.si

Katera oblika varčevanja se najbolj splača?

Trenutno se predvaja

EDGE OF DESIRE (RADIO EDIT)

Generali je ponovno Superbrand – prejemnica priznanja za najboljše blagovne znamke

Svetlana Almaš

Postopek izbora najboljših blagovnih znamk poteka letno po strogih pravilih organizacije Superbrands. To je globalna neodvisna avtoriteta za znamčenje, ki podeljuje priznanja najboljšim blagovnim znamkam. Deluje v skoraj 100 državah sveta na 5 celinah.

Prva faza merjenja je neodvisna strokovna raziskava, ki v Sloveniji poteka pod okriljem vodilne agencije na področju raziskav trga Ipsos. Zadnja Ipsosova raziskava slovenskega trga na osnovi spontanega priklica je postregla s 13.191 odgovori slovenskih potrošnikov. Med 1.137 navedenimi različnimi blagovnimi znamkami se jih je uvrstilo v drugo fazo najboljših 500, ki jih je ocenjevala strokovna žirija (strokovnjaki iz sveta marketinga, odnosov z javnostmi, trženja in medijev). Člani žirije so ocenjevali kakovost (kontinuirano vlaganje v razvoj izdelka), razlikovanje (bistveno razlikovanje na trgu, edinstvenost, vrednote in osebnost blagovne znamke), zaupanje (ohranjanje standardov, na katerih je znamka utemeljena) in čustva (čustvena povezanost in identifikacija na ravni osebnih vrednot). Na osnovi teh 4 lastnosti se je blagovna znamka Generali tudi letos uvrstila med 16 slovenskih blagovnih znamk, ki so si prislužile laskavi in mednarodno priznani naziv Superbrand. Svetlana Almaš, direktorica marketinga in odnosov z javnostmi zavarovalnice Generali, je na slavnostni podelitvi nazivov Superbrands priznanje prejela od Boška Praštala, direktorja Superbrands Slovenija.

Organizacija Superbrands že tretje desetletje predstavlja »biblije znamk«, ki izidejo v celovitih letnih pregledih in publikacijah povsod po svetu.